MOJE KRÓLESTO

MOJE KRÓLESTO
Mój sklep - moje królestwo

piątek, 16 czerwca 2017

Podobno życie polega na spełnianiu marzeń więc ja je spełniam :-)

Moje największe marzenie spełniłem - własna pasieka od 3 lat jest :-) i powiem szczerze nie ma nic lepszego na tym marnym świecie niż własna pasieka, własny miód, czysty, własnoręcznie odwirowany, na ciepłym, własnoręcznie upieczonym chlebie, czy ktoś może mi powiedzieć co może być lepsze?
Własne pszczoły to było coś co dręczyło mnie od dziecka, zawsze chciałem mieć własną pasiekę, to zaczęło się kiedy u babci kiedyś kiedy byłem małym brzdącem zobaczyłem (i poczułem ) pszczołę, jakoś wstrzyknęła we mnie jad uzależniający i tak mi zostało. I teraz jestem najszczęśliwszym posiadaczem 40 rodzin pszczelich o które dbam lepiej niż o swoją rodzinę :-) i dlatego mogę zaoferować miód z najwyższej półki i póki co w najlepszej cenie :-)


1 komentarz:

  1. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharingកាស៊ីណូ

    OdpowiedzUsuń